sthlm

Ja som ni vet var jag ju i sthlm för några veckor sen. Tänkte bjuda lite på det.

På fredagen anlände jag till sthlm. Jess bjöd på underbart god Risotto.


Mika kom och vi njöt av maten


gruppfoto. kvällen slutade med att vi alla somnade på soffan.. eller jag iallafall


På lördagen träffade jag Martina och Ann och vi strosade runt och kollade in staden


Martina och Ann


Vi var inne i en saluhall och hängde vid chokladen


På kvällen var jag och Jess as trötta men försökte liva upp stämningen med lite vin

Mika kom och vi blev bjudna till Jess klasskompis så vi tog oss en sväng dit och åt semlor och spelade spel


Sen fick vi upp partyhumöret och gick ut på stan

jag med min party-pose


Vi gick till Debaser för att svänga rumpa och träffa lite andra vänner som oxå var i sthlm


söndagen spenderades med att gå på fotografiska, fika och sova på tåg hem till götet.

Kommentarer
Postat av: Mika

Haha! Blev helt chockad när det stod Mika. Det är ju jag ju ;)

2011-03-21 @ 10:00:41
URL: http://mikaelawellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0