Sthlm Special

Som ni vet var jag ju i huvudstaden får några veckor sen.

Jag dök upp runt sju på kvällen på fredagen.
Min kusin Marika plockade snällt upp mig och vi tog oss till Jess.
Där fick vi en strålande middag. Efter lite vin och en egengjord valspecial-spotifylista (var ju val den helgen) drog vi till Mariaplan.

Marika


Jess, Marika och jag


På väg till Mariaplan för att gå på norlandspub..



På lördagen tog jag mig in till stan och mötte upp 2 gamla klasskompisar. Vi gick och gick och gick och kollade på Fotografiska och gick och gick och åt.

Fina sthml


Martina och Ann


om jag skulle bo i sthlm får det blir här... om jag först vinner på lotto vill säga..


Efter allt gående tog jag mig hem och sov 1h. Sen var det bara att dra på partyoutfiten och käka god mat.

Jess i hennes kök


Jess hade en fin Jelzin som vi skrattade åt. Men gott blev det..


Jag tror alltid jag kan ta kort utan blixt..


Sen drog vi till Debaser och skakade rumpa så svetten yrde


Söndagen tillbringade vi bakis på Jess gata. Sen drog jag till götet.


Fint värre vare! Tack alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0