Irländsk julafton = midsommarafton


Här kommer årets midsommarafton. Var jag, Patrick, Denis, Donna, Christian och Chris.


Jag och Donna hemma innan resan började.


Efter en flaska rött och en flaska rosé gick vi till Slottskogen och visade Irländarna hur man dansar i Sverige.





Blev 4 olika sånger i ring, var väldigt uppskattat.


Sen var vi så trötta så vi fick dricka lite mer vin i skogen.


Sen var det dags att visa hur man plankar på spårvagnen, gick finnemang (åkte 2 hållplatser)


Lite frisk luft på vägen hem


Vi gick källarvägen för att visa våra cyklar. Dennis fastnade för den här fina..


Sen korkade vi upp och jag tvingade i Irländarna rätt många snaps och sånger..




Sen dansade vi och somnade tidigt.. ni som känner mig vet hur tidigt det blev.


Dagen efter åkte vi till mina päron. Här ser ni riktig broderskärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0