Vinter

Har nu ägnat hela min kväll till att scana bilder. Har lyckats ta några riktigt fina bilder må ja säga!

Men först tänkte jag visa lite bilder från i Vintras så min årskrönika tar slut.

Vinter

Det blev kallare och kallare i götet


Första advent kom


Jag bakade lussekatter


det blev avslutning med klassen och Ann for hem till sthml


Jag hade ett litet blackdress-party och bakade kakor som såg ut som klänningar


Vi svängde rumpa


Fick jullov och drack glögg hos Jen och Fredrik, dom hade huggt en egen gran


Vi firade 4 1/2 år ihop och såg Avatar. När vi kom ut brörjade det snöa som tusan


På vägen hem hittade vi ett fint hjärta



Vi åkte hem till Borran och började äta julmat, det fick vi göra konstant i 2v sen..


Vi klädde julgranen


Pappa och Patrick hjälpte till


Det blev julafton och vi tog en promenad innan Kalle Anka


Patrick fick många julklappar, han hade tydligen varit snäll..


På juldagen grillade vi korv i skogen och lekte med Pepper


Sen spenderades slutet av året med att gå många promenader



Fåglarna behöver oxå mat, speciellt nu




Det blev nyår och vi åkte tillbaka till Götet och dansade in nya året

Kommentarer
Postat av: Ann

Ha! Där är ju jag XD Fin bild någon tog på oss. Ser dock lite märkligt ut att jag är fullt påbyltad men du har en t-shirt på dig XD haha

Jääättefina bilder dock! Gillade speciellt bilden på Pepper och den med vinterträdet(suuuperfin!)



Oh! Ja just det! Va fina klänningskakorna blev :D haha



Ha det bra! Kram

2010-01-13 @ 19:45:37
Postat av: Marie

Till Ann:



Ja jag inte vem som tog den men fin är den :)

tack för att du gillar mina bilder och att du påpekar det :) blir kalasglader av det =)



ja klänningskakorna gjorde succé =)

kramar

2010-01-13 @ 20:27:00
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0