proof

hahaha fick mig ett gott skratt när jag kom hem och såg den här bilden från posten! poser, yes I am!

dock började dagen väldigt ovanligt med att en äldre herre slog mig. Ja ni läste rätt! Cyklade som vanligt till jobbet och cyklade upp på den breda gågatan (vet att man inte får cykla på trottoaren men vid 7.45 är det knappt folk ute och jag parkerar vid domkyrkan) kom iallafall cyklades och mannen börjar gå mot mig, snabbare och snabbare medan jag kör mer och mer mot väggen. Tillslut är vi bredvid varandra och han armbågare mig rakt i armen. Tvärbromsade och frågade vad fan han höll på med. Fick svaret att jag inte får cykla på trottoaren. Suck, vart är männskligheten på väg när man inte kan dela en gågata med en annan person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0