At Last!!

Nu har jag äntligen köpt en adapter, kostade mig 200 pix! Men det får det vara värt för oj så glad jag har varit över att vara back on track!

Här kommer (äntligen) några bilder från min 25 års fest.


Jag och min kusin hade Gud-tema på festen och jag var växtlighetensgudinna.


Jag och kusin


Delar av buffén


Guds näsa och skägg




Cola var där


Vinguden


Amor


Gudfadern, poseidon och björn borg


Gudrun och guds näsa svängde loss


Thomas såg nästan ut som thomas di leva, men han var jesus


Gudrum vann för bästa utklädnad

Kommentarer
Postat av: Ann

yay för att du äntligen har en adapter haha

och vilka fina bilder :D ni ser ut att ha haft det askul :D

2010-06-08 @ 23:47:01
Postat av: marie

Till Ann:



Ja äntligen är jag ägare av en adapter!

Ja det var jätte synd att du inte kunde vara med! Men det blir fler fester :)

2010-06-09 @ 17:37:13
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/
Postat av: Patricia

bäst! ;)

2010-06-15 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0