Tallin

Ja ni kanske kommer ihåg att jag och min fina vän Jenny tog en weekend till Tallin för några helger sen.
Nu tar vi oss en liten titt på denna fina stad.

Lite fin gatukonst


Ringmuren runt gamla stan


Folkdans i parken


På en turistbuss


fina gator och hus


Vi var inne och tände lite ljus för nära och kära i en kyrka. Man fick inte ta kort men försökte mig på ett iallafall..


I denna kyrkan tände vi ljusen


Utsikt över stan


Jen vid en sten med text på


Jen på torget


Jen vid kyrkan där vi tände ljus


Jag vid en dörr


Jag vid torget


Jag försöker mig på ett hopp från en sten


Ännu ett turistkort..


När vi hade turistat klart flög vi hem


En väldigt fin helg med en väldigt fin vän


Bilderna är tagna med både min och jennys Holga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0