2010

Ja gott folk. Har funderat länge på om jag skulle göra en 2010 i bilder igen.. och nu fick jag tummen ur. Här kommer en kortkort sammanfattning av år 2010.

I januari var det kallt och vi hade inget boende


skaffade mig två par glasögon


I februari åkte jag till Rom med jobbet


I Mars hade jag och Lina 50års fest


I April åkte vi till sälen med Jenny och Fredrik


I maj eller juni sådde vi potatis


Det blev midsommar och Denis och Donna hälsade på oss och fick en gnutta svensk tradition på köpet


Var många härliga kvällar ute på landet


Hade hattparty utan hatt..


Blev semester och vi drog bla annat till Berlin i värmen


Augusti bjöd på massa kul, bla Wow



September och jag drog till sthlm för att hälsa på div vänner


Oktober kom och löven började falla


Li lärde mig tjusningen med att ta med röd och blå blixt


Anto kom till oss för en galen helg i november


och snön kom till götet för att stanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ljuva Livet! Vad mycket kul du/ni gjorde förra året. Puss, Jess

2011-01-26 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0