Helvetes Färden

Igår gick jag igenom en hemsk upplevelse måste jag säga. Jag sprang göteborgsvarvet och det var så jääävla varmt rent ut sagt! Jag ville stanna upp hela tiden och skita i det och fick verkligen kämpa hårt för att få ben och huvud att sammarbeta. Jag sprang bra de första 5 km, bättre än förra året men sen gick det bara utför. Värmen tog musten ur mig och det var en pina hela vägen. Tänkte till och med att detta måste vara värre än att föda barn haha..
Kom in på 2.16.55 så nästan 3min sämre än förra året, tråkigt men är mest glad över att jag klarade av det och inte gav upp. Tur att jag sprang förra året då det var mycket svalare och roligare.



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag är imponerad att du klarade dig runt! Läste efteråt hur många som blivit uttorkade och utmattade på grund av värmen.

2010-05-23 @ 22:07:40
URL: http://www.elsbth.se/blogg
Postat av: Erik

=) Skönt att höra att du kom fram. Jag tänkte på dig varenda gång jag läste eller hörde nåt om kollapsande löpare.

2010-05-23 @ 23:38:27
URL: http://beingquaint.wordpress.com/
Postat av: Martina

De måste ha varit många som svimma och liknande. Du ska va stolt att du ändå fick så bra tid och kom runt :)

2010-05-24 @ 11:35:16
Postat av: Ann

du var stark som klarade av hela loppet! du kom runt, och du fick en bra tid och du kollapsade inte. Starkt gjort. Be proud!

2010-05-24 @ 20:06:16
Postat av: marie

Till alla:



Tack så mycket för era fina kommentarer!! :) blir jätte glad!

2010-05-25 @ 19:19:27
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0