Nyår


Tänkte dela med mig lite av hur jag firade nyår.

Vi kom till festen och minglade runt lite. Jag och jen måste haft en seriös diskussion och våra händer..



Det blev 3 rätters och vi njöt av god mat och vin.



Efter maten var vi runda om fötterna och minglet fortsatte



Vissa av oss började svänga på höfterna



Mitt partyface kom fram



Sen var det dags för music quiz, mitt lag kom näst sist..



Klockan närmade sig 2010 så jag började öppna champagnen



vissa drog ut för att kolla på smällarna, andra stannade inne



Vi dansade in det nya året



andra pussade in det nya året



tomteblossdans var kvällens höjdare





När klockan närmade sig 03 snåret på det nya året drog vi hem




Så här små och bakfulla kände vi oss den första dagen på den nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0