År 2009

Ja det är ju väldigt populärt med krönikor i alla dess varianter. Så jag tänker då inte vara sämre jag. Här kommer en sammanfattning av året 2009. Alla korten är tagna med min Holga.


VÅR

På våren drog jag och en kompis till hufvudstaden för att roa oss



Blev en hel del parkhäng, fikandes eller sovandes..



Och massor av tunelbane åkande både hit och dit



Vi hängde väldigt mycket i Botaniska trädgården här i Göteborg



Jag blev trött på mitt långa hår och klippte av det och klippte även lugg.



Det blev påsk i Göteborg



Jag roade mig en del





En av mina goda vänner fyllde 25 år. Så det firades i Varberg



Sen fyllde jag år och hade ett stort Cupcakes party





Sen blev det valborg



SOMMAR

Det började bli varmare så Siisjön besöktes flitigt för dopp



Det blev midsommar som firades med nära vänner i Varberg





På midsommar sa det klick och jag lyckades ta ett av mina favoritkort ever!



Jag och min kärlek firade 4 år ihop med en puss



Så fort jag var ledig hängde vi vid vatten





Eller fikandes på en filt någonstans



Vi fick finbesök av Irland och Stockholm





blev mycket fiske



Min söta vän Jenny fyllde år och det blev fest



HÖST

Det blev höst och vi hängde mycket ute på landet



Vi ägnade mycket tid åt kräftfiske



Det blev bröllop i skottland så vi flög dit



Mycket vackra vyer



Sen drog jag och en vän till Manchester och hälsade på en kompis, det regnade mycket



Sen blev det lite vackra höstdagar så vi drog till havet



Det var inte lätt att välja ut bilder för året. Fanns en hel del att välja på men dom får ni se i bloggen nästa år!

VINTER

Vinterkorten är på framkallning, så den som väntar på nåt gott får vänta lite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0